sâmbătă, 16 mai 2009

The (Initial) Special One



Cum am zis, scriu azi 2 vorbe despre noul antrenor al lui Bayern - van Gaal: ce mi se pare interesant e ca colegii mei tineri nu stiu de el, de unde se vede ca a fost intr-o mare umbra in ultimii 10 ani. Eu asociez cu el celebrul Ajax al anilor 90 (cu Seedorf, Koeman, Davids, Litmaanen, Kluivert, van der Saar, Blind si alti baieti care au plecat toti pina la coada) si Barcelona, unde eu credeam ca a fost un antrenor apreciat, da se pare ca nu.... Marea lui problema e conflictul cu starurile, pare a fi genul de antrenor inovativ, oleaca dictator, care are nevoie de o echipa de pusti dornici de glorie. Mda, pare corect: succes la Ajax si Alkmaar, mediu la Barca si nationala Olandei. Pai atunci o sa aiba viata grea la Munchen ! Daca cineva s-ar intreba "de ce acest titul pentru postul de azi ?" Pai simplu, am vazut o poza in Sport Bild - Barcelona, 1997: Mourinho, unul din asistentii lui van Gaal, se uita in sus coplesit si soarbe vorbele mentorului sau. Jose are o freza cam taraneasca si nu are nimic din atitudinea de azi, cu privirea aia usor obosita de Jesus care se coboara se ne invete cum e treaba. Pe vremea aia, van Gaal era the Special One, cam aceeasi aroganta, plus o fatza si mai enervanta. Deci, daca cineva se intreba "de ce e Jose cum e ?", pai cred ca stim acuma....

PS: am pus poza cu van Gaal doar fiindca am vrut sa testez cum merge sa adaugi o imagine ;-) .. nu am vrut sa adaug impresii vizuale la minunatul meu text, pentru asta avem ziaristii adevarati, nu ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu