joi, 29 aprilie 2010

4-5-0

Sunt foarte dezamagit de meciul de ieri, si nu numai de jocul plictisitor in sine. Sa incep cu finalul: mai intai penibilul the special one sfideaza publicul, bucurandu-se teatral, dupa care ce imi fac spaniolii ? Dau drumul la aspersoare, ca la un meci la Caracal ! Revin la joc: ce ma enerveaza sunt elogiile aduse arogantului enervant din Setubal. Pai daca esti asa special si daca prezidentul tau are fonduri nelimitate la dispozitia ta, pai atunci joaca frate 4-2-4 atat pe San Siro cat si pe Nou Camp si trage 29 de suturi pe poarta pe repriza ! Nu te apara 4-5-0, ca si cum esti Cagliari sau Atalanta... ca pentru sistemul asta de joc se gasesc vreo 30 de antrenori in Italia ! Si da, 30 din aia 30 stiu si ei ca e vital sa-l blochezi pe Xavi, ca dupa aia Messi se "topeste" de la sine. Si sa nu aud ca 4-5-0 se datoreaza eliminarii (aiurea, de altfel) lui Motta, ca de fapt sistemul gandit initial era 4-5,5 -0.5 !

10 comentarii:

  1. adica ce vrei tu sa zici e ca orice antrenor din Italia putea sa elimine Barcelona daca voia?
    si eu stiu ca e vital sa il blochezi pe Xavi, si cred ca si Arsene stia. Poate si Pellegrino ala, desi am ceva dubii. Da' antrenorii mari sunt aia care reusesc sa faca ce stiu. Ca altfel si Hagi ar fi antrenor mare.
    Asadar, Bayern in finala. Parca ai zis ca daca ia CL iti mananci palaria? :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic ca asa o prestatie ar reusi multi antrenori din Italia (si nu numai), care ar avea fonduri nelimitate pentru transferuri, in plus ar beneficia de know-how-ul defensiv specific jucatorului de calcio. Arsene are tot respectul meu: a aratat onoare cu o echipa decimata. Real e o echipa subtire de la mijloc catre Iker, ei nu i-au blocat deloc pe Xavi sau pe Messi, ei nu au jucat de fapt nimic.
    Cat despre Bayern - desigur, voi recunoaste public ca sunt un dobitoc daca iau CL.

    RăspundețiȘtergere
  3. nuuuuu,
    daca ia CL te ocupi si imi cumperi un tricou aniversar cu numele lui Lahm pe el, si daca ia si Steaua titlul anu asta mi-l faci chiar cadou, iar daca nu, il platesc si dau si o bere.

    RăspundețiȘtergere
  4. Uite ce iti propun eu tie, pe de o parte fiindca esti unicul cititor-comentator al blogului meu si pe de alta fiindca trebuie marcata cumva lipsa mea de viziune: daca Bayern ia CL, iti iau cadou noul tricou pentru sezonul viitor, cu tot cu Lahm pe spate, daca nu ia CL, atunci iti iau cadou t-shirt-ul finala madrid, vezi http://shop.fcbayern.de/de/0/0/-fcb-Home--/?fcb_sid=f6b84b1fad7b4871b034d5cae64cecf4

    RăspundețiȘtergere
  5. kul staff. Da' nu voiam sa te pun la cheltuiala :-)
    Aoleo, de la anu' nu mai sunt rosu-albastru?
    am xl :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. am decis sa boicotez competitiile sportive in care sunt implicate echipe italiene (pe perioada - cat mai scurta, sper- in care acestea sunt prezente in zisele competitii).

    RăspundețiȘtergere
  7. greu trecura nemtii de grupe. Am avut emotii pana la golul lui Cahill

    RăspundețiȘtergere
  8. domnu, domnu, sunt cumva asa de incantat de meci (chiar daca un ochi plange) incat sunt tare curios sa imi spui ce o sa scrie nemtii in ziare despre meci. Si zi-mi si mie de unde sa imi descarc meciul (cu comentariul BBC, desigur)

    RăspundețiȘtergere